♔FriendForever:)♔
Sunday 18 March 2012 | 01:57 | 0 love drops


Ni nama nya Amira Atiqah . Saya panggil dia Iqa . Di baik sangat dan pemalu tapi sekarang tak sangat la . Dia jiran saya . Dia umur 13 tahun sama macam saya jugak heheh:) . Dia yg selau temankan saya gi taman dan kedai .  Tu je pasal dia :)




Ni Puteri Natasya . Saya panggil dia sya . Dia pon baik jugak and spoting s  heheh .  Dia pon umur sama macam say jugak 13 tahun . BF saya semua umur saya .  cEHH WAH ! . Saya kalau balik asrama saya gi lepak rumah dia petng-petng , klau dia ada la kat umah .  Tu je pasal dia .
Nila kwan saya sampai sekarang . Diaorng ni la kwan Najwa yg paling setia . Yg tak pernah bergaduh . Bukan sorng budak ni yg najwa tak suka . Dah lah gedik . Nama dia rahsia . Bestfriend saya semua nya baik-baik belaka :) . Oklah bye

Hearts, Najwa

♥ Past / Future ♥